dimecres, 11 d’abril del 2012

ESTIMAT DIARI


Continuo amb la publicació del meu diari setmanal. Aquest cop amb una mica de retard. Recuperant-me de les vacances de setmana santa.


Una setmana tranqui-la, dilluns havia de començar, però no, el meu jefe el va cridar per a una reunió. Al final no es va fer...que hi farem...així anem. Encara no se per què no es va fer, ningú es va dignar en dir-nos que estava desconvocada.


Dilluns i dimarts a casa meva a La Floresta, dies de neteja i bricolage. Realment allò necessitava una “posta al dia”, vaig reordenar el meus espai i m’ha quedat força bé. Fins i tot és habitable. Passejades amb els gossos, bon temps i solet.


Dimecres, dia gloriós, palliceta al Milan i cap a la semis de la Champions. Una passada, un partit molt intens. Vaig anar aquest cop amb la meva amiga Luz, el primer cop que trepitjava el Nou Camp. Va flipar, a aquesta la farem culé.


Dijous, celebrar l’aniversari de la meva germana, amb el seu marit, el meu germà i els pares a L’Escala.


Divendres, torno a pujar a l’Escala a la casa que compartim amb els amics. Molt agradable malgrat el mal temps. Escric l’article que he publicat sobre la Violència i dissabte partit del Barça al bar. Tornem a guanyar. Això va bé.


Diumenge, cap a casa...tranquilitat i repòs del repòs.


No ha estat una setmana especialment intensa...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada