dissabte, 24 de març del 2012

ESTIMAT DIARI

ESTIMAT DIARI



Inauguro aquesta secció del blog que es dirà "estimat diari".
No té la més mínima importància, simplement és una reflexió en veu alta de les coses que m'ha passat durant la setmana, per compartir-ho amb els amics i amigues o, simplement, amb la gent que tingui la malsana o dubtosa curiositat de llegir això.

La feina com sempre…res de nou. Sembla que els nous polítics que ens dirigeixin no tinguin pressa per a marcar polítiques. Estem simplement treballant per inèrcia...sense directrius...suposo que potser que algun dia canviarà, crec que a pitjor...no ho sabem...dubto que algú ho sàpiga, ni ells, crec.

Coses interessants de la setmana:

Dimarts el Barça, victòria contra el Granada, 5-3, rècord de gols d’en Messi. Vaig amb el meu pare, 83 anys, fotudet, però això del Barça sembla que el reanimi. Mentre pugui hi anirem plegats.

Dimecres, sopar a casa, venen uns bons amics...en Toni i la Mercè, segurament dels millors que tinc. M’intento esforçar amb el sopar: preparo, entre altres coses, un foie mi-cuit amb poma caramel·litzada i sal amb pètals de rosa i uns rotllets de pollastre, tipus sushi amb una salsa de la meva invenció a base de maionesa i soja, de postres unes pastes libaneses.

Dijous, concert de jazz a l’Auditori, dins el cicle BarnaSants que dirigeix magníficament el meu germà Pere Camps: Gino Paoli, una disfrutada brutal. Vaig amb una nova amiga, madrilenya (ningú no és perfecte) que està fent el doctorat a Barcelona. Era el primer cop que anava a l’Auditori. Estic joiós d’haver-li ensenyat.

Divendres...dia important: com sempre dinar a casa la mare, un clàssic de cada divendres: macarrons i cuixetes de pollastre amb poma. Ella sempre procura esmerçar-se. Després, una reunió important: de la ma de la meva amiga y companya Bet, amb el President Pasqual i la seva dona Diana Garrigosa. Estem preparant unes malifetes interessants. En Pasqual l’he trobat esplèndid: enginyós, divertit, punyent, incisiu, desinhibit; en definitiva encantador. Conec també a una altre Diana. La havia tractat en altres ambients i altres circumstàncies. Descobreixo una altre Diana (segurament la de veritat) absolutament encisadora, amb un amor per el Pasqual que es podia palpar. Després anem plegats a veure una exposició i després a la inauguració de l’espai Ocaña a la Plaça del Rei. Hi vaig una mica forçat...no és segurament el meu lloc...però bé. En definitiva una tarda molt i molt agradable. Li haig d’agrair a  la Bet. Gràcies Bet!















Avui: al matí bricolatge...haig de fer una tanca per que no s’escapin els gossos i he anat a comprar el material, demà la faré i a la tarda, més Barça, per la TV, amb el meu pare. Hem tornat a guanyar, 0-2 contra el Mallorca. Ara veure una peli i a dormir.

Veurem la setmana que ve...la meva agenda fa por.

Francesc 24-03-2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada